dimarts, 12 de febrer del 2013

PASTÍS DE PA DE MOTLLE

Fotografia de Gemma Codina
Bé, ha arribat el dia en que penjaré la meva primera recepta.
El dissabte passat vaig tenir convidats a casa i no sabia que fer d'entrant. Disposava de poc temps per estar a la cuina, necessitava alguna cosa que es pogués preparar abans.
A la fi se'm va encendre la llumeta i vaig pensar: "Ja ho sé,  faré  el PASTÍS DE PA DE MOTLLE".
Aquell dia, abans d'anar a treballar, el vaig començar a  preparar. Per la tarda tan sols em va quedar guarnir-lo.
El van trobar boníssim!!!,  no en va quedar ni una engruna.

Us explico com es fa.

Ingredients:

  • 16 llesques de pa de motlle sense crosta
  • 1 pot de salsa de tomata
  • 2 o 3 llaunes de tonyina amb escabetx (sinó posar-hi ketchup)
  • Maionesa

Elaboració:
  1. Posar paper d'alumini sobre una safata, fer que en sobri pels cantons ja que al final em d'embolicar tot el pa.
  2. Sobre l'alumini disposar 4 llesques de pa, formar una filera sense separacions i sucar-les amb força salsa de tomata i damunt posar-hi tonyina esmicada.
  3. Anar fent sostres, l'última filera de pa deixar-la sense sucar.
  4. Embolicar-ho amb el paper d'alumini i posar-ho a la nevera amb un pes a sobre per tal que quedi ben premsat (jo vaig posar-hi dos llibres ben gruixuts, no tenia res més). Tenir-li 3 o 4 hores.
  5. Finalment adornar-ho amb el que vulguem. En aquest cas jo hi vaig posar escalivada de pebrot, paté d'olives negres i olives verdes  farcides.


3 comentaris:

  1. Ha de ser boníssim, el penso fer aquest dissabte per dinar. Ja et diré cóm l'hem trobat.

    ResponElimina
  2. Em va sortir boníssim, aniré fent els plats que ens vagis enviant.

    ResponElimina
  3. Me n'alegro molt. Gràcies per visitar tant la meva pàgina.

    ResponElimina