dilluns, 11 de febrer del 2013

PRIMERA ENTRADA


Hola em dic Montse i aquesta és la meva primera entrada al meu bloc.

Des de ben petita sempre m'ha cridat l'atenció la cuina.

Tenia una padrina, la padrina Lluïsa, que era molt bona cuinera i em sembla que d'ella he heretat aquesta afició per la gastronomia i pel menjar bé.

A mi no sols m'agrada fer plats  sofisticats sinó que, amb el que realment gaudeixo és fent la cuina del dia a dia.

Gràcies per visitar la meva pàgina,



 hi sou tots molt benvinguts!!!

3 comentaris:

  1. Molt bé, Montse!
    Bon començament.

    Segur que el veure passar els teus deliciosos plats per davant de la pantalla ens farà venir salivera!

    Benvinguda a la blocosfera :)

    ResponElimina
  2. Hola Montse! Avui he llegit totes les teves receptes, les trobo totes molt bones, i ara que es l'hora de dinar... pues.... fan venir gana!!!. M'agrada molt.
    Una abraçada..

    ResponElimina