divendres, 29 de març del 2013

VERAT AMB ESCABETX


Avui he anat a comprar al Cabrabo. Al passar per davant la pescateria he vist que tenien verat molt bé de preu i n'he comprat. La noia que m'ha despatxat m'ha dit que fins ara havia treballat a La Boqueria a Barcelona, la veritat és que se li notava que entenia molt de peix. M'ha preguntat com el cuinaria i jo li he dit al forn. Ella m'ha dit:
 -Perquè no el proves amb escabetx? Li he fet cas i la veritat es  que tenia tota la raó.
Queda boníssim!!!


Ingredients:


  • 2 verats tallats a rodanxes
  • 4 alls
  • Farina
  • Sal
  • Pebre vermell dolç
  • Oli oliva



Elaboració:


  1. Fregir el peix salat i enfarinat.
  2. Reservar-lo en una safata.
  3. Colar l'oli perquè la farina no es cremi.
  4. Amb el mateix oli fregir els alls tallats en dos trossos cada un.
  5. Quan estan rossos tirar una culleradeta de pebre vermell dolç.
  6. Deixar que el pebre es torri una miqueta.
  7. Abocar aquest oli damunt el peix i ja es pot menjar.
  8. Servir-ho acabat de fer.

1 comentari: